fbpx

NEWS:

w wydaniu tradycyjnym (papierowym) strona: 0

Minął rok od rozpoczęcia akcji „Miód kupujesz – pszczoły ratujesz”

Jest to dobry moment na podsumowanie naszych działań. Począwszy od numeru 4/2014 „Pasieki”, w którym zainaugurowaliśmy akcję ukazało się 6 artykułów na łamach „Pasieki” promujących akcję (minikampanię nt. akcji przeprawadziliśy również w internecie, m.in. na portalach społecznościowych).

Pasieka nr 4/2015

Powstała strona internetowa akcji www.miodkupujeszpszczolyratujesz.pl, którą wciąż uzupełniamy o coraz to nowe treści.

Opracowaliśmy i wydukowaliśmy również plakaty i ulotki reklamowe akcji, które rozdawaliśmy podczas różnego rodzaju szkoleń i wydarzeń pszczelarskich oraz przekazywaliśmy placówkom edukacyjnym, jak również zostały kolportowane wraz z czasopismem „Pasieka” do wszystkich prenumeratorów.

Aby zdobyć fundusze na finansowanie kampanii w ciągu minionego roku wprowadziliśmy do oferty aż 15 rodzajów produktów z logo akcji – część dochodu ze sprzedaży została przeznaczona na działania akcji.

Rozdaliśmy ponad 20 tys. ulotek informujących o akcji, kilkadziesiąt banerów oraz ponad 300 paczek nasion roślin miododajnych.

W akcji czynny udział brali również nasi dystrybutorzy oraz wiele kół pszczelarskich. Została ona bardzo dobrze przyjęta przez środowisko pszczelarskie oraz konsumentów.

Zauważyliśmy, że to bardzo oczywiste powiązanie zapylania kwiatów przez pszczoły z wytworzeniem przez nie miodu, które stało się puntkem wyjścia naszej akcji jest jedyną taką kampanią na świecie na rzecz pszczół, która jednocześnie nastawiona jest także na najczęściej pozyskiwany produkt w pasiekach, czyli miód.

W związku z tym planujemy zgłosić akcję „Miód kupujesz – pszczoły ratujesz” do konkursu w kategorii innowacje podczas Międzynarodowego Kongresu Apimondia, który odbędzie się 15-20 września 2015 r. w Daejeon w Korei Południowej.

Ponadto 12-25 października 2015 r. Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń, jeden z partnerów akcji organizuje rajd samochodowy po Europie. Będzie to wyjątkowa podróż, ponieważ ekipy będą przemierzać kolejne kraje specjalnie oznakowanymi logo akcji Fiatami 126p.

Podczas rajdu ekipy przejadą przez: Polskę, Słowację, Rumunię, Bułgarię, Grecję, Włochy, Francję, Niemcy i Austrię. W wybranych punktach na terenie tych państw organizowane będą spotkania z lokalną społecznością informujące o akcji „Miód kupujesz – pszczoły ratujesz” oraz wysokiej randze tego przedsięwzięcia.

Przy tej okazji również będą rozdawane ulotki informacyjne opracowane i wydane przez firmę Łysoń specjalnie z tej okazji. Liczymy, że te kilkanaście ekip podczas rajdu w specjalnie oznakowanych samochodach przyciągnie również uwagę mediów, dzięki czemu wydźwięk akcji będzie jeszcze szerszy, a cele naszej kampanii będą kontynuowane w każdym z krajów po zakończeniu rajdu.

Pragniemy, aby nasza akcja nadal rozwijała się i trwała nieprzerwanie przez kolejne lata, grono pszczelarzy-opiekunów pszczół poszerzało się zapewniając pszczołom miodnym dobrą opiekę, a konsumentom – prawdziwy naturalny miód.

Oprócz wyżej wymienionego udziału w konkursie Apimondii oraz patronatu nad rajdem samochodowym organizowanym przez Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń planujemy nadal sprzedawać produkty opatrzone logo akcji, a część zysku z ich sprzedaży przeznaczać na kolejne druki ulotek, plakatów i banerów reklamowych, jak również podejmować kolejne kroki w kierunku promocji naszej kampanii.

TK

A jak Państwo włączyli się do naszej akcji? Prosimy o nadsyłanie na adres redakcji zdjęć i relacji z wydarzeń związanych z kampanią „Miód kupujesz – pszczoły ratujesz” – opublikujemy je na stronie internetowej akcji www.miodkupujeszpszczolyrtujesz.pl oraz naszym profilu fb.


pobierz darmowy ebook


 Zamów prenumeratę czasopisma "Pasieka"