NEWS:

  • w wydaniu tradycyjnym (papierowym) strona: 0

Etykiety zapałczane

„Miód to produkt dietetyczny, to lek i pokarm”, „Pszczoły to miód, wosk i zapylanie”, „Pszczoły sprzymierzeńcem rolnika”, „Pszczoły to więcej dorodnych owoców, to zwiększenie plonów słonecznika, gryki, sadów”. Wizerunek pszczoły zawarty został również w logo firmy promującej zbieranie złomu. Powyższe hasła aktualne i dziś, prezentowane były w latach 50-tych i 60-tych minionego wieku, m.in. na polskich, czeskich, litewskich i rosyjskich etykietach zapałczanych – trafna reklama i edukacja znaczenia pszczół wówczas na przedmiotach codziennego użytku.


Maria i Eugeniusz Sapiołko
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. (0)85 685-83-88


<?php $pas='2009nr2str56'; $pasCov='images/stories/Pasieka/2009_2/Pasieka_2009nr02_[34].jpg'; include('./goto/art_footer.php'); ?>

 Zamów prenumeratę czasopisma "Pasieka"