NEWS:

Marka własna gospodarstwa pasiecznego

Marka Własna Gospodarstwa Pasiecznego

Unikalność produktu

Miód pszczeli na szeroko rozumianym rynku produktów spożywczych jest unikalnym rodzajem żywności, ale trudno jest poszczególne odmiany miodu wyróżnić spośród miodów innych pszczelarzy produkujących tę samą odmianę.

Nie mniej jednak unikalność produktu jest jednym z kluczowych aspektów odróżniającym wiodące marki od tych, które odnoszą spektakularny, lecz krótkotrwały sukces. W przypadku pokolenia Y zaufania klienta nie zdobędzie się w tradycyjny sposób, odwołując się wyłącznie do pochodzenia czy bogatej historii firmy.

Młodzi ludzie szukają pełnej informacji o danej firmie lub o pszczelarzu w Internecie i jeżeli nie znajdą jej w sieci, to dla nich nawet najlepsza firma lub pszczelarz po prostu nie istnieje. Dlatego, aby móc dotrzeć do przedstawicieli pokolenia Y należy jak najszybciej znaleźć się w sieci, zwłaszcza na Facebooku.

marka własna gospodarstwa pasiecznego

Czytelnik ma prawo zapytać: po co mam tracić czas i pieniądze na opracowanie strony internetowej lub na prowadzenie bloga pszczelarskiego, skoro młodzi ludzie raczej wyjątkowo zaopatrują się u mnie w miód? Szanowny Czytelniku! Każdy kiedyś był młody i interesowały go zupełnie inne sprawy niż dzisiaj.

W przypadku pokolenia Y to dzisiaj jeszcze nasze gospodarstwo pasieczne nie jest przedmiotem ich zainteresowania, ale już wkrótce ludzie ci założą rodziny, będą mieli dzieci, ale nie zmienią swoich upodobań do nośników elektronicznych jako głównego źródła informacji.

Wróćmy do unikalności miodu. Otóż, opakowanie produktu zawsze jest pierwszym elementem ocenianym przez konsumentów. Bardzo często pomysłowość wyrażająca się w estetycznym, ładnym i funkcjonalnym opakowaniu decyduje o podjęciu decyzji zakupowej.

W dużym uproszczeniu można stwierdzić, że dla części klientów, ładniejsze opakowanie produktu oznacza „lepszy” produkt i pozytywnie wpływa na nastawienie klienta do określonej marki. Dlatego autor zachęca pszczelarzy, aby na początek zacząć projektować i drukować etykiety i banderole własnego projektu.

Jak do tego należy podejść?

zablokowane [...] - część treści ukryta, w całości dostępna tylko dla zalogowanych e-Prenumeratorów

Marka własna gospodarstwa pasiecznego


 Zamów prenumeratę czasopisma "Pasieka"


Czym jest e-Prenumerata? e-Prenumerata to pełny dostęp do książek i numerów czasopisma „Pasieka” w aplikacji mobilnej oraz w serwisie w www.pasieka24.pl Wszystkie numery czasopisma „Pasieka” oraz książek w „Biblioteczce...

Prenumerata „Pasieki” Czasopismo „Pasieka” to pismo dla pszczelarzy z pasją. Wydawane jako dwumiesięcznik w ciągu roku ukazuje się 6 numerów. Zamawów prenumeratę roczną - obejmuje...

Ostatnio dodane

7 aspektów, które powinna zawierać etykieta na miód Ten...

Porady pszczelarskie

Wydawnictwo Pasieka, 17-04-2025

Jakie są najlepsze praktyki w promocji lokalnych produktów pszczelich? Profesjonalna...

Porady pszczelarskie

Wydawnictwo Pasieka, 17-04-2025

W telegraficznym skrócie POLSKA Polska Zespół realizujący projekt B-THENET finansowany z programu...

Pasieka 3/2025

Kobiałka Teresa , 16-04-2025

Relacja z 62. Naukowej Konferencji Pszczelarskiej w Puławach 11–12 marca...

Pasieka 3/2025

Kobiałka Teresa , 16-04-2025

Z artykułu dowiesz się m.in.: w jaki sposób ocenia...

Pasieka 3/2025

Kołtowski Zbigniew , 16-04-2025

Z artykułu dowiesz się m.in.: jakie czynniki wpływają na...

Pasieka 3/2025

Burzyńska Marta, 16-04-2025

Z artykułu dowiesz się m.in.: jakie warunki trzeba spełnić...

Pasieka 3/2025

mgr Magdalena Wilde, dr inż. Jacek Jachuła, dr Aleksandra Splitt, 16-04-2025

Wykaz pasiek oferujących matki pszczele, pakiety, odkłady ...

Pasieka 3/2025

Administrator, 16-04-2025

Ogłoszenia drobne (maj-czerwiec 2025) Produkty pszczele Sprzedam miód spadziowy, woj...

Pasieka 3/2025

Wydawnictwo Pasieka, 16-04-2025