fbpx

NEWS:

Marka własna gospodarstwa pasiecznego

Marka Własna Gospodarstwa Pasiecznego

Unikalność produktu

Miód pszczeli na szeroko rozumianym rynku produktów spożywczych jest unikalnym rodzajem żywności, ale trudno jest poszczególne odmiany miodu wyróżnić spośród miodów innych pszczelarzy produkujących tę samą odmianę.

Nie mniej jednak unikalność produktu jest jednym z kluczowych aspektów odróżniającym wiodące marki od tych, które odnoszą spektakularny, lecz krótkotrwały sukces. W przypadku pokolenia Y zaufania klienta nie zdobędzie się w tradycyjny sposób, odwołując się wyłącznie do pochodzenia czy bogatej historii firmy.

Młodzi ludzie szukają pełnej informacji o danej firmie lub o pszczelarzu w Internecie i jeżeli nie znajdą jej w sieci, to dla nich nawet najlepsza firma lub pszczelarz po prostu nie istnieje. Dlatego, aby móc dotrzeć do przedstawicieli pokolenia Y należy jak najszybciej znaleźć się w sieci, zwłaszcza na Facebooku.

marka własna gospodarstwa pasiecznego

Czytelnik ma prawo zapytać: po co mam tracić czas i pieniądze na opracowanie strony internetowej lub na prowadzenie bloga pszczelarskiego, skoro młodzi ludzie raczej wyjątkowo zaopatrują się u mnie w miód? Szanowny Czytelniku! Każdy kiedyś był młody i interesowały go zupełnie inne sprawy niż dzisiaj.

W przypadku pokolenia Y to dzisiaj jeszcze nasze gospodarstwo pasieczne nie jest przedmiotem ich zainteresowania, ale już wkrótce ludzie ci założą rodziny, będą mieli dzieci, ale nie zmienią swoich upodobań do nośników elektronicznych jako głównego źródła informacji.

Wróćmy do unikalności miodu. Otóż, opakowanie produktu zawsze jest pierwszym elementem ocenianym przez konsumentów. Bardzo często pomysłowość wyrażająca się w estetycznym, ładnym i funkcjonalnym opakowaniu decyduje o podjęciu decyzji zakupowej.

W dużym uproszczeniu można stwierdzić, że dla części klientów, ładniejsze opakowanie produktu oznacza „lepszy” produkt i pozytywnie wpływa na nastawienie klienta do określonej marki. Dlatego autor zachęca pszczelarzy, aby na początek zacząć projektować i drukować etykiety i banderole własnego projektu.

Jak do tego należy podejść?

zablokowane [...] - część treści ukryta, w całości dostępna tylko dla zalogowanych e-Prenumeratorów


Marka własna gospodarstwa pasiecznego



Prenumerata „Pasieki” Czasopismo „Pasieka” to pismo dla pszczelarzy z pasją. Wydawane jako dwumiesięcznik w ciągu roku ukazuje się 6 numerów. Prenumerata roczna obejmuje 6 kolejnych...

Korzystaj z e-Prenumeraty na www.pasieka24.pl i w aplikacji mobilnej.Ciesz się pełnym dostępem do wszystkich książek i czasopism Wydawnictwa "Pasieka" Sprawdź jak szeroką bazę wiedzy pszczelarskiej...

Ostatnio dodane

Brazylia tonie w pestycydach Zdjęcie: Słowa na fladze brazylii mówią...

ze świata

Walerowicz Martyna - avatar Walerowicz Martyna, 21-08-2019

Plaga rójek w Berlinie W Berlinie pszczelarstwo miejskie jest bardzo...

ze świata

Walerowicz Martyna - avatar Walerowicz Martyna, 20-08-2019

Brzeszcze – kolejne ognisko zgnilca Powiatowy lekarz weterynarii w Oświęcimiu...

z Polski

Walerowicz Martyna - avatar Walerowicz Martyna, 19-08-2019

Spór o maliny w Maleninie W Maleninie k. Tczewa już...

z Polski

Walerowicz Martyna - avatar Walerowicz Martyna, 16-08-2019

Telegraficzny skrót wydarzeń Polska Słupsk » Zirytowany bezczelnymi i regularnymi kradzieżami uli...

Pasieka 5/2019

Walerowicz Martyna - avatar Walerowicz Martyna, 13-08-2019

Pszczelarskie kompendium wiedzy o warrozie, cz. 2. W tej części...

Pasieka 5/2019

Gajda Anna - avatar Gajda Anna, 13-08-2019

Gospodarka matkami w pasiekach Polski i określenie źródeł ich...

Pasieka 5/2019

Bieńkowska Małgorzata - avatar Bieńkowska Małgorzata, 13-08-2019

Zawartość pyłku kukurydzy w obnóżach pszczelich pochodzących z pasiek...

Pasieka 5/2019

Teper Dariusz - avatar Teper Dariusz, 13-08-2019

Całoroczna gospodarka pasieczna, cz. 2. Consuetudinis vis magna est („Wielka jest...

Pasieka 5/2019

Szeliga Przemysław - avatar Szeliga Przemysław, 13-08-2019