fbpx

NEWS:

Marka własna gospodarstwa pasiecznego

Marka Własna Gospodarstwa Pasiecznego

Unikalność produktu

Miód pszczeli na szeroko rozumianym rynku produktów spożywczych jest unikalnym rodzajem żywności, ale trudno jest poszczególne odmiany miodu wyróżnić spośród miodów innych pszczelarzy produkujących tę samą odmianę.

Nie mniej jednak unikalność produktu jest jednym z kluczowych aspektów odróżniającym wiodące marki od tych, które odnoszą spektakularny, lecz krótkotrwały sukces. W przypadku pokolenia Y zaufania klienta nie zdobędzie się w tradycyjny sposób, odwołując się wyłącznie do pochodzenia czy bogatej historii firmy.

Młodzi ludzie szukają pełnej informacji o danej firmie lub o pszczelarzu w Internecie i jeżeli nie znajdą jej w sieci, to dla nich nawet najlepsza firma lub pszczelarz po prostu nie istnieje. Dlatego, aby móc dotrzeć do przedstawicieli pokolenia Y należy jak najszybciej znaleźć się w sieci, zwłaszcza na Facebooku.

marka własna gospodarstwa pasiecznego

Czytelnik ma prawo zapytać: po co mam tracić czas i pieniądze na opracowanie strony internetowej lub na prowadzenie bloga pszczelarskiego, skoro młodzi ludzie raczej wyjątkowo zaopatrują się u mnie w miód? Szanowny Czytelniku! Każdy kiedyś był młody i interesowały go zupełnie inne sprawy niż dzisiaj.

W przypadku pokolenia Y to dzisiaj jeszcze nasze gospodarstwo pasieczne nie jest przedmiotem ich zainteresowania, ale już wkrótce ludzie ci założą rodziny, będą mieli dzieci, ale nie zmienią swoich upodobań do nośników elektronicznych jako głównego źródła informacji.

Wróćmy do unikalności miodu. Otóż, opakowanie produktu zawsze jest pierwszym elementem ocenianym przez konsumentów. Bardzo często pomysłowość wyrażająca się w estetycznym, ładnym i funkcjonalnym opakowaniu decyduje o podjęciu decyzji zakupowej.

W dużym uproszczeniu można stwierdzić, że dla części klientów, ładniejsze opakowanie produktu oznacza „lepszy” produkt i pozytywnie wpływa na nastawienie klienta do określonej marki. Dlatego autor zachęca pszczelarzy, aby na początek zacząć projektować i drukować etykiety i banderole własnego projektu.

Jak do tego należy podejść?

zablokowane [...] - część treści ukryta, w całości dostępna tylko dla zalogowanych e-Prenumeratorów


Marka własna gospodarstwa pasiecznego



Prenumerata „Pasieki” Czasopismo „Pasieka” to pismo dla pszczelarzy z pasją. Wydawane jako dwumiesięcznik w ciągu roku ukazuje się 6 numerów. Prenumerata roczna obejmuje 6 kolejnych...

Korzystaj z e-Prenumeraty na www.pasieka24.pl i w aplikacji mobilnej.Ciesz się pełnym dostępem do wszystkich książek i czasopism Wydawnictwa "Pasieka" Sprawdź jak szeroką bazę wiedzy pszczelarskiej...

Ostatnio dodane

Pszczoły uczą się efektywniej, gdy są karane Udowodniono już, że...

ze świata

Walerowicz Martyna - avatar Walerowicz Martyna, 15-10-2019

Zniszczono legnicką pasiekę Zdjęcie: Manufaktura miodu, facebook.  Nie po raz pierwszy...

z Polski

Walerowicz Martyna - avatar Walerowicz Martyna, 14-10-2019

Pszczoły i osy na gazie Osy nie stronią od butelki...

ze świata

Walerowicz Martyna - avatar Walerowicz Martyna, 14-10-2019

Zgnilec w powiatach wadowickim i oświęcimskim Z powodu wystąpienia w...

z Polski

Walerowicz Martyna - avatar Walerowicz Martyna, 14-10-2019

Glifosat wycofany z Niemiec Rząd niemiecki postanowił całkowicie zakazać używania...

ze świata

Walerowicz Martyna - avatar Walerowicz Martyna, 08-10-2019

Miód z Azerbejdżanu wypłynie, ale już nie wpłynie? Minister rolnictwa...

ze świata

Walerowicz Martyna - avatar Walerowicz Martyna, 08-10-2019

Opowieść o niewidomej pszczelarce Autor: kalinoviskiy, freepik – Słyszę, jak zachowują...

ze świata

Walerowicz Martyna - avatar Walerowicz Martyna, 08-10-2019

Telegraficzny skrót wydarzeń Polska (cały kraj) » Piątego września prokuratura...

Pasieka 6/2019

Walerowicz Martyna - avatar Walerowicz Martyna, 07-10-2019

Apimondia 2019 Apimondia to Międzynarodowa Federacja Krajowych Związków Pszczelarskich, zrzeszająca...

Pasieka 6/2019

Kacper Łaskarzewski - avatar Kacper Łaskarzewski, 07-10-2019